Honesty is a great gift

Hejsan alla :)

Förlåt för lite uppdatering men det är probelm med internet. Har inte haft internet på ungefär 5 dagar, känner mig som en grott människa:( Sen har jag fått en ny mobil och alla mina nummer är försvunna:( så har inte kunnat komminicera med folk:(. Iallafall så idag är det fredag skolan slut efter 3 timmars matte lektion, ( jag överlevde) :D. Nu är jag med IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS och brodern giovinco. Vi ska gymma sedan festa hoppas vi :) men med de 2 vet man aldrig vad som händer. sen kommer våran egna jojo kiko :) så det kommer iallafall bli lyckat.

Hur ska man reagera om någon man inte alls gillar( har känslor för) ringer dig 24/7 smsar så din sönder laggar upp och de slutar inte fat man säger mycket vänligt att man inte är interesserad. Någon som kan hjälpa till med förslag. Jag har inga kvar :(

puss på er alla :D

Kommentarer
Postat av: Anthony

KAAAAASTA HENNE :D skriv "DU JAG PALLAR INTE MED DIG VAD ERE DU INTE FATTAR ?!?!?!"

2009-03-07 @ 13:28:39
URL: http://gliragazzibelli.blogg.se/
Postat av: A

HAHAHAHH DU ÄR ITALIENAREN FRÅN CINDERELLA SOM KASTA SPRIT PÅ MIN KOMPIS JÄVLA HORA

2009-03-08 @ 18:44:11
Postat av: Gio

Hahaha bääääääääääh!!!

2009-03-08 @ 19:11:17
Postat av: Gio

Bääääääääääähh!

2009-03-08 @ 20:14:01
Postat av: David

hahaha va :S jag?

2009-03-08 @ 21:14:09
Postat av: Anonym

stekarn skriv något roligt nån gång

2009-03-12 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0