" When i walk the walk, we talk the talk"

Idag ska grabbar träffas som vanligt, snacka diskutera och bråka är saker som brukar hända när vi ses. Vi ska nog alla samlas hemma hos Anthoniiiiiiiiiis och bara ta det lungt, sedan ska vi dra vidare och bli ihågkommna som vanligt! Hur kan man missa oss :) eller glömma oss är ju omöjligt! Hur ska jag klä mig? Idag orkar jag inte anstränga mig, det blir att par svarta loose fit jeanse samt en stor vit kofta :) Skönt och varmt! Vad annars ska man ha i kalla sverige.

Shululul Pyss och kjam


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa svinkallt i sverige...

men skitfin kofta :)

2009-02-19 @ 19:35:44
Postat av: David

Kul att du kommenerar verkligen :) tacks så mycket :)

2009-02-19 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0