"The Monkees are like the mafia. You're in for life. Nobody gets out."

Idag hade jag matteprov gick det bra? 1,2,3........................PHIIIIIIIIIIIIIII! Isvak, vet ni vad det betyder? hoppas för eran skulle att ni inte gör! och om ni inte gör så spring bort så fort som möjligt om de talar om det! Iallafall så vet jag vad det betyder, skona mig någon. Ska bara ge er lite fakta om mig, jag har badat 2 gånger i svergie förut 1 gånger var det i augusti den 2 i juni förra året, och nu ska jag göra det i febuari! E det normalt nej, jag kläde mig som en DT, jag hoppade utan skor! tror att de är mitt största misstag idag efter att inte ha pluggat tillräckligt på matten! Fötterna=is, vattnet var kallt, väldigt kallt! Jag sprang upp i bastun och stanna där i en timme utan att röra mig ur fläcken, men Anton ville gärna vara brevid mig och lägga hans hand på min axel. Båda svettiga så de var inte direkt mysigt! Dagens bästa kanske var att man bastade med tjejerna haha.

Dj Huskar ger er dagens låt:



NU är jag helt död ska ta en siesta sedan äta och sen plugga! Ni som kommer läsa denna blogg regelbundet kommer få se ordet plugga ofta! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är för att jag gillar att röra dig David ;)

2009-02-18 @ 19:02:31
Postat av: David

Hahaha e det anton eller?

2009-02-18 @ 19:34:10
Postat av: Viola

Haha din mes som är en badkruka! ;)

2009-02-18 @ 19:39:48
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: Anonym

:( viola vi åker utomlands tsm så får du se :D hahaha vattenet för för kallt :P

2009-02-18 @ 19:52:02
Postat av: Puro Norte

Här har vi David A K A smink orren efter allt smink och photoshop så har han kommit fram till denna bild

2009-02-19 @ 19:54:04
Postat av: moris

haha bra att "plugga" ordet kommer repeteras, de bara bättre för dej när du tänker på det :P

o kanske jag kan lyckas påverkas...

2009-02-19 @ 20:00:09
Postat av: Anonym

Puro Notre veme du :D jag använder aldrig smik bara när jga fotas som modell :)



Moris det e bra jag vet ahha men galet jobbigt:P :)



får man fråga vad du heter :)

2009-02-19 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0