Söndag

Idag har inte varit en helt lyckad dag, söndag är vanligtvist en plugg dag samt jobb dag. det betyder upp tidigt och plugga sen åka till jobbet sedan plugga igen..åh, ibland ångrar jag att jag valde natur. Sen det var inte allt på denna jobbiga dag så spelar också mitt hjärta match och förlorar! Ska ringa lite folk sedan ska jag nog se på film med min underbara familj sedan sova. Men som vanligt kommer jag fastna i något och komma i säng vid 12-01 som vanligt men idag tippar och hoppas jag på att det blir runt 11.

Bacio

Il melgio


Kommentarer
Postat av: moris

ah förstår det me plugget...men bra att du kämpar ;) o det ger nytta i framtiden!



o gulligt att du är nära familjen :)

2009-02-19 @ 19:47:11
Postat av: David :D

:) men ska man bli något e det bara att kämpa och bita ihop:)



min familj ör min lycka :D

2009-02-19 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0