"Leave the gun. Take the cannolis."

Idag hade jag en ganska chill dag i skolan, Matte, SYO samt Engelska seminarium som gick bra. Efter så åt jag på falafel kungen var det gott? nej inte alls, bara fettig kebab samt pommes. Efter det så var jag en snabbis i stan för att se om det fanns ett par skor som Renato tippsa mig om men det fanns bara i storlek 44, det är jobbigt ibland att ha små fötter.

Sedan kom jag hem och gissa vad jag gör? jo plugga...Men detta är sista arbetet som ska vara inlämnat på ett bra tag och det är engelska som är ett av mina starka ämnen så det är inga problem. Men för SAMIR ska det väll inte vara svårt alls han e ju bättre än mig...SAJK! Sen väntade jag på mamma för hon skulle laga mat till mig men så blev inte fallet pga hon slutade sen så fick ta tag i min fantasi och börja laga mat.
 

Jag öppnade kylskåpet och lokaliserade att vi hade ganska mycket varor jag kan experimentera med, Först tåg jag ut 2 mozzarella jag skar de i tunna bitar och la de e en runt skål, jag skar 2 tomater och la de i samma skål och för att det ska få lite extra smak lla jag några basilika löv över samt havsslat och 2 matskedar olja och rörde om. La på pasta vatten och stekte vitlök och pirripirri i en annan kastrull. När pasta vattnet kokar så slängde jag in penne och prov smakar de till de är al dente ( tugg motstånd) i den andra kastrullen så till sätter jag tomat,olja och salt och nör de värm och blandas så häller jag ut vattnet och  pastan blandar jag i såsen coh såsen heter alla rabbiata. Gott enklet att till laga och gott samt mättande.



Godnatt alla läsare och jag hoppas att ni får en väldigt trevlig sömn.

PUSS KISS BACIO BESO FRÅN BLOGGARNA


Kommentarer
Postat av: moris

SER ÖVERGOTT JUE!

2009-02-22 @ 15:19:17
Postat av: strunz.

mannaja ma che cazz fai schiifo compa'... 'a pasta 'o fann' miejj' 'e svedesi

2009-03-12 @ 19:01:24
Postat av: Anonym

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2009-03-24 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0