“Desperation is like stealing from the Mafia: you stand a good chance of attracting the wrong attention.”

Tjejer..ja du vet inte riktigt om jag har bra kunskap av de, de är oförutsägbara, man vet inte riktigt vad de vill, det var som när jag var liten och började lära mig svenska så läste jag och gissade mig fram vad resten av ordet var och det blev 80 procent fel! haha, detta är så det är med tjejer, De visar en liten del sen måste man gissa sig fram, "if your are lucky you hit bulleye if not you loose your chance" Men vad skulle det vara kul om man fick alla kort på bordet? den frågan måste jag analysera lite på.

Iallafall så är det snart körkort för mig! så idag blev jag taxi åt mamma, pappa och renato. Det var otroligt kul! men det är otroligt irriterande när folk inte kan köra bil! när de åker i 10 km i timmen när det är en 50 väg! Fustrerad är bara prefixet!

Idag var jag hos läkaren och världens bäästa kille Kiko och Anthoniiiiiiiiiiis följde med mig, det gick smort och fort inga problem med denna kropp.

Imorogn är det isvak, Matte D prov smat matte B prov. Stressfakor!

Sist men inte minst vill jag tacka Viola för avrje gång hon har lyft mig när jag varit nere! Händer inte ofta men när det händer ligger jag i botten och hon kyckas alltid att dra upp mig. Mitt levande lyckopiller! <33 Grazie perche ci sei!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahaha

Läääääk Ayeeeeeeeeeeeee säger jag bara David ;)

2009-02-17 @ 23:15:09
Postat av: David

Nej da :D

2009-02-17 @ 23:19:44
Postat av: Darknezz

Så sant bror (Första)

Hahaha din #1 Fan = A Black Guy =P

2009-02-17 @ 23:55:31
Postat av: David

Vems första :P

2009-02-18 @ 08:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0