"Desperation is like stealing from the Mafia: you stand a good chance of attracting the wrong attention."

Jag pallar inte med folk ibland, jag får krupp bokstavligt talat! Först så e det allt bra personen verkar skön, inteligent och trevlig, när man börjar närma sig så blir personen så blir den wired säger konstiga saker som inte ens en fiskmås skulle säga. Sen säger så vill de prata ut, haha jag pallar inte prata ut bättre kasta långt och snabbt bara utan att skapa ännu större skador! ajja detta är iallafall min ide om saken, inga namn nämnda och ingen glömd som min gammel mormor brukar säga.

Till dagen, på morognen var jag helt död, både mentalt och fysikst, kanske det var isvaket? haha skojar. jag stannade hemma och gissa vad jag gjorde? jo pluggade! FÖR roligt! * NOOOT* så jag skrev och skrev och gjorde en analys om en otroligt dålig bok. Efter det så åkte jag till hagis för att träffa alla mina homies förutom en som skulle hoppa i isvaket idag, amen. Iallfall så snackade vi lite skit hit och dit innan vi drog oss till gymmet, väll i gymmet så körde jag bröst och mage och Renato och Anthoniiiiiiiiiiis ben samt mage, de kör verkligen med mig! jag fattar inte hur de orka bära som djur menmen efetr var jag helt död samt ursvulten så vi bestämde oss att laga mat gissa vad et blir? jo italiensk bara för att byta! Det blev väldigt lyckat och gott, hade det skönt pratade om framtiden samt om planer för denna vecka, hela veckan är packad med smått och gott!    plugga (L) ----->


Ajde nu är jag helt sult och ska på visning imorogn, vi ska nog flytta :D:D!!!!

puss till alla

Kommentarer
Postat av: Louise Wallstedt

haha, din nörd bloggar du?!!!!!!

2009-02-21 @ 19:05:50
URL: http://wallstedt.blogg.se/
Postat av: Anthony

aaa jag bloggar och 2 till ;) vi är 3 som delar

2009-02-22 @ 00:34:23
URL: http://gliragazzibelli.blogg.se/
Postat av: Kenza

hihi ska vi inte träffas någon dag på en fika och ha en "bloggträff" .. u know.. ;)

2009-02-25 @ 20:00:17
URL: http://kenzas.se
Postat av: Rachel

Fin blogg du har :)

2009-03-02 @ 21:38:49
URL: http://kazzis.blogg.se/
Postat av: David

Tack :)



Kenza lek inte manga.



aaa Louise :D

2009-03-02 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0