Buongiorno

Tänkte att man skulle blogga lite, haft ganska stressig vecka och inte hunnit blogga så mycket som man kanske velat. Vad kan man säga om veckan den har väl varit ganska chill. Skola två prov ett i Religion och ett i Naturkunskap. Det gick väl bra får man säga. Igår var jag inne i stan och checka lite kläder med Lefty(David). Som han skrev så tipsade jag honom om ett par riktigt snygga skor men otur som vi har så finns dem vara i storlek 44:a. Hade det funnits en mindre storlek som 43:or hade vi kapat dem direkt. Vi gick runt observerar vad som finns att erbjuda nästa vecka tror jag vi klipper några plagg eller vad säger David ?

Efter stan så åkte vi hem David skulle hem och plugga till engelskan observera "plugga" som han gärna skriver flitigt mellan raderna. Jag skulle dock hem och packa väskan och bege mig mot gymmet. Antonhiiiiiiiiiis väntar på  mig hemma framför DOTA eller kanske CS ? :-) Jag var riktigt taggad på att lyfta lite skrot det är alltid skönt specielt efteråt när man vet att man är ett steg närmare sitt mål. Vi körde axlar och vader. Axlarna dödar mig men älskar axlar en av mina favorit muskelgrupper. Efter passet så åkte vi hem dusch sen väntar ju såklart morsan med fet kvällsmat nämligen äggröra med chorizo korvar och paprika i plus 2 feta baguetter. Vad kan man säga man älskar sin mamma. Grande Mami!

Snart ska jag till Antoniiiiiiiiis och chilla väntar på att David ska dit vi ska köra lite lätt träning mage och ben. 


Arrivederci







Amauri bjuder på en grande låt!


Kommentarer
Postat av: Anthony

Haha våran blogg är INGENTING jämnfört med din :D snälla ;p sötnos, men visst ;) ta oss som konkurenter så ska du se på annat ;) hahahahahahah

2009-02-20 @ 23:09:21
URL: http://gliragazzibelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0